Pirkėjas turi teisę į:

– į nemokamą prekės keitimą arba remontą, jeigu ji turi pramoninį defektą.

Defektai nešalinami šiais atvejais:
– jei pirkėjas neturi apmokėjimo dokumento (el. bankininkystėje arba PayPal sugeneruoto PDF apmokėjimo dokumento);
– jei pirkėjas neturi visos prekės komplektacijos (visų originalių priedų, aksesuarų);
– jei prekei buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, skysčių, dulkių, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos, korozinių medžiagų ar mechaninių veiksnių;
– jei pirkėjas nesilaikė prekės naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų;
– jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas;
– jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui;

Šalys ir papildomos sąlygos:
– GelGun.lt yra paslaugų teikėjas, užsiimantis prekių užsakymo, pristatymo bei garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, klientų aptarnavimu lietuvių ir anglų kalbomis, prekių reklama Lietuvos rinkoje;
– paslaugų teikėjo siūlomų prekių pardavėjai yra įsteigti Lenkijoje bei Kinijoje;
– paslaugų teikėjo siūlomoms prekėms maksimalų 180 dienų garantinio aptarnavimo laikotarpį pardavėją įpareigoja suteikti ir komunikaciją tarp paslaugų teikėjo ir pardavėjo užtikrina mūsų partneris PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (toliau: PayPal), įsteigtas Liuksemburge, įmonės kodas – LU 220 97880;
– paslaugų teikėjo siūlomų prekių garantinio aptarnavimo centrai, į kuriuos pirkėjas yra įpareigotas siųsti prekes, yra įsteigti Europos Sąjungoje bei Kinijoje; pardavėjas šiuos duomenis nurodo PayPal sistemoje pradėtų garantinio aptarnavimo bylų metu;
– pirkėjas, norintis pateikti pranešimą apie numanomą prekės pramoninį defektą, pirmiausia paslaugų teikėjui el. paštu (gelgun.lietuva@gmail.com) privalo pateikti prekės apmokėjimo įrodymą (el. bankininkystėje arba PayPal sugeneruoto apmokėjimo PDF dokumentą) bei numanomo prekės pramoninio defekto aprašymą bei pasireiškimo aplinkybes;
– tais atvejais, kai pirkėjui yra atliktas pinigų grąžinimas arba prekės keitimas, o pirkėjo į garantinį centrą išsiųsta siunta pasimeta, pirkėjas, remiantis paslaugų teikėjo įvykdytu žalos atlyginimo faktu, atsisako siuntos vežėjo kompensacijos ir sutinka, jog siuntos vežėjas prarastos siuntos žalą atlygintų paslaugų teikėjui;
– pirkėjas yra įpareigotas išsiųsti prekę ir pateikti siuntos sekimo informaciją per 7 kalendorines dienas nuo momento, kai pirkėjui el. paštu yra pateikiamas grąžinimo adresas. Neišsiuntus siuntos minėtu laiku tolesnis garantinis aptarnavimas anuoliuojamas pagal Paypal pirkėjo apsaugos politiką;
– plačiau apie Paypal pirkėjo apsaugos politiką skaitykite paspaudę čia;
– pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui ir už pašto išlaidų apmokėjimą;
– pirkėjas yra atsakingas už tekstinės, foto ir / ar video informacijos, kurioje užfiksuoti prekės trūkumai, perdavimą paslaugų teikėjui;
– pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus paslaugų teikėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.