UŽSAKYMŲ APMOKĖJIMO BŪDAI:

  • Internetinis apmokėjimas banko kortele 
    (Mastercard, Visa arba American Express).
  • PayPal.

PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS:

  • Užsakymo pristatymo mokestis: 2,29 €.
  • Siuntos paruošimo laikas: 1-2 darbo dienos po apmokėjimo.
    Tam tikrais atvejais (pvz. užsakant dideliais kiekiais) – gali būti iki 4 darbo dienų.
  • Pristatymo laikas ir būdas gavėjams Lietuvoje (skaičiuojamas pasibaigus paruošimo laikui) nurodytas prekių aprašymuose.
  • Pristatymo laikas gavėjams kitose šalyse priklauso nuo Lietuvos pašto pristatymo terminų.
  • Siuntos yra pristatomos iš Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos šalių.
  • Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti prekės pristatymo eigą. 
  • Siuntos praradimo atveju pinigų grąžinimo bylą per mokėjimų partnerį turime galimybę atidaryti jeigu antrasis siuntos sekimo statusas nėra atsiradęs praėjus 7 darbo dienoms po pasibaigusio 7 darbo dienų pristatymo laikotarpio.
  • Prekės pristatomos visoje Europos Sąjungoje, taip pat į Junginę Karalystę, Norvegiją, Islandiją, Šveicariją, Bosniją ir Hercogoviną, Serbiją, Juodkalniją, Kosovą, Albaniją, Makedoniją, Jungtines Amerikos Valstijas, Kanadą ir Australiją.

ŠALYS IR PAREIGOS:

  • GelGun.lt yra paslaugų teikėjas, užsiimantis prekių užsakymo, pristatymo bei garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, klientų aptarnavimu lietuvių ir anglų kalbomis, prekių reklama Lietuvos rinkoje.
  • Paslaugų teikėjo siūlomų prekių pardavėjai yra įsteigti Europos Sąjungoje.

Pirkėjo įsipareigojimai:

  • Užtikrinti, jog gelinius ginklus naudojantys jaunesni kaip 14 metų amžiaus asmenys būtų prižiūrimi suaugusiųjų.
  • Užtikrinti saugumo akinių dėvėjimą gelinių ginklų žaidimo metu.

Paslaugų teikėjo įsipareigojimai pirkėjui:

  • Pateikti iš pardavėjo galimų užsakyti prekių katalogą, įskaitant prekių kainas, aprašymus lietuvių kalba bei vizualicijas.
  • Įvairiais būdais (žiūrėti aukščiau – “Apmokėjimo būdai”) surinkti apmokėjimus už prekes bei jų pristatymą iš pirkėjo ir perduoti šiuos apmokėjimus pardavėjui.
  • Iš pardavėjo užsakyti pirkėjo pasirinktas prekes ir prekių pristatymo paslaugas.
  • Užtikrinti, jog siuntos pristatomos iš Europos Sąjungos ir tai, jog pirkėjas moka galutinę prekės kainą (pirkėjas neturi mokėti importo PVM ar pašto tarpininkavimo mokesčių).
  • El. paštu pirkėjui teikti rekomendacijas dėl prekių pasirinkimo lietuvių kalba.
  • Garantinio aptarnavimo atvejais el. paštu tarpininkauti vykdant komunikaciją tarp pirkėjo, pardavėjo bei PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (žiūrėti “Garantinio aptarnavimo sąlygos”).
  • El. paštu ir telefonu vykdyti kitų pirkėjo paklausimų sprendimą lietuvių kalba.

UŽSAKYMŲ ATŠAUKIMO TAISYKLĖS:

  • Neapmokėti užsakymai nėra vykdomi ir papildomo prašymo jų atšaukti nereikia.
  • Apmokėtą užsakymą galima atšaukti tol, kol jis nėra perduotas kurjerių tarnyboms.
  • Apmokėti, kurjerių tarnyboms perduoti ir pristatymo procese esantys užsakymai yra neatšaukiami (siuntų pristatymo eigoje kurjerių tarnybos siuntų grąžinimo paslaugos neteikia).